Nieuws

Als je aan Akabe Tinamoe vraagt wat er zeker niet mag ontbreken in een scoutsjaar, dan zeggen wij unaniem: weekend en kamp. Ook dit jaar wordt het weer een knaller van formaat!

Het nieuwe scoutsjaar DAS GOESTING in superleuke spelletjes, nieuwe vrienden maken, avonturen beleven, op weekend gaan,.... EN dat is ook goesting in onze startdag! Dit jaar organiseren we onze startdag op 17 september.

De jins organiseren op zaterdag 26 februari hun jincafé!

Dag allemaal,

Nu we halfweg het scoutsjaar zijn kruipt dat langverwachte weekend en kamp weer dichter bij! Om deze fantastische momenten niet te moeten missen zet je best volgende data al even met een dikke rode stift op je kalender!

Wij hebben vanaf nu ook instagram! Breng je ons een bezoekje en volg je zo via deze weg mee onze avonturen?

Tot daar!

Hela!
Kan jij met dit slechte weer ook wel wat warmte en gezelligheid gebruiken?

Spaar jij mee jetons ten voordele van onze groep? Alvast bedankt!

Abonneren op Nieuws